vrijdag 15 juni 2012

Dankwoord aan de gewaardeerde aandeelhoud(st)er


Beste Aandeelhoud(st)er,

Zoals je wellicht niet ontgaan is, heeft ‘Benauwd’ in een mum van tijd alle aandelen verkocht. Een opmerkelijke prestatie, die dankzij jouw hulp tot stand is gekomen. Het eerste doel is daarmee behaald, en niet bepaald het makkelijkste doel. Dat bleek gaandeweg maar weer. Ik ben je er ontzettend dankbaar voor. Vaak ben ik spammer genoemd, ook is er geklaagd en gejammerd omdat ik vaak bleef aandringen met mijn verhaal, maar kijk nou toch wat een mooi en fantastisch boek er op de markt gaat verschijnen! En dit is nog maar het begin, een avontuur dat gezamelijk beleefd wordt, door alle 126 aandeelhouders, inclusief deze beginnende auteur die zijn eerste onzekere schreden zet, richting serieus genomen schrijversschap. Dat dat er gaat komen, staat natuurlijk vast...
En nu dus op naar de volgende stap. Niet meer achterom kijken, maar vooruit, net als bij het voetbal morgen, en maar hopen dat Nederland wint. ‘Benauwd’ wil ook winnen, in de boekhandel, met zoveel mogelijk verkochte exemplaren. Het is duidelijk dat ik er vol in geloof. Vanavond nog heb ik de laatste puntjes op de i gezet, en mijn manuscript verstuurd naar Tenpages. Daar wordt het vervolgens door hun uitgeefmanager beoordeeld op kwaliteit, dus ik ben benieuwd naar het resultaat! Aan mijn eigen inzet zal het zeker niet liggen, en naar wat ik gezien heb, van jullie, als aandeelhouders, ook niet. Dus duimen maar. Ik zal je uiteraard op de hoogte houden omtrent alle ontwikkelingen. Ook ben ik van plan mijn blog up-to-date te houden en tevens aan te vullen met nieuwe anekdotes, korte verhalen en gedachtestromen, ga ik een Facebook pagina openen voor ‘Benauwd’ en stevig nadenken over een geslaagd Marketingplan voor de uiteindelijke verkoop van mijn bestseller!! Je input is bij dezen altijd welkom! Schrijf me, bel me, vertel me je gedachten....

Nog even wat over mezelf:

Ik ben 39 jaar oud, en heb twee kinderen, werk ruim tien jaar voor het Europees Octrooibureau in Rijswijk en sport heel veel. Ik ben dol op talen en een van mijn liefste hobby’s is het tijdelijk wonen en werken in een land, om zodoende de taal en cultuur op te snuiven. Zo heb ik twee keer in Italië gewoond, gewerkt en gestudeerd, en heb als gevolg mijn onstuitbare passie voor pasta’s en rode wijnen ontdekt. Als kind heb ik drie jaar in Schotland gewoond, ik was toen zes jaar oud, en moest een uniform aan naar school. Ik heb binnen drie weken de Engelse taal geleerd, maar echter niet de bijbehorende discpline. Mijn vader klaagt nog steeds dat ik vroeger geen moer uitvoerde in huis. Ach, zo hebben we allemaal wat. Ik heb ondertussen wel even een topper van een roman geschreven, gewoon tijdens mijn full-time baan, vrouw en kind, met een pasgeboren baby er nog bij. Zeg nou zelf, dat is toch iets om trots op te zijn, toch? Ik zal op mijn blog nog meer aanvullende informatie over mijn achtergrond schrijven, zodat jullie goed de persoon achter de schrijver leren kennen, net zoals ik jullie graag zou willen leren kennen. Tot bij de boekpresentatie dus...!!!

Fijne avond, beste zeer gewaardeerde aandeelhoud(st)er, en wie weet tot snel
Hartelijke groet
Alexander Sascha Oppenberg (géén pseudoniem) – e-mail: namelessas@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten